اين ماسک صورت در 5 دقيقه پوست راجوان مي کند

در ميان ماسکهاي صورت خانگي و گياهي برخي به دليل ترکيبات خاص يک ماسک جوان کننده و زيبايي همه چيز تمام هستند. ماسکي براي صورت که در چند دقيقه پوست را دگرگون مي کند.

.....ترميم مو...کاشت مو....ترميم موي الگانت....

ماسک صورت دگرگون کننده پوست صورت در 5 دقيقه

ماسک صورت براي شادابي ، زيبايي و جواني پوست مفيد و لازم است و در اين مسئله شکي نيست اما در بين بهترين ها يکي هميشه برترين است که اين عنوان براي بهترين ماسک هاي صورت به ماسک عسل و دارچين اختصاص دارد.

مي توانيد اين ماسک صورت را به راحتي در خانه تهيه کنيد زيرا اين ماسک صورت از مواد طبيعي درست شده است که در همه خانه ها پيدا مي شود. بهتر است در صبح به مدت 10 دقيقه آن را روي صورت خود بگذاريد و پس از آن اثرات شگفت انگيز آن را روي پوست خود ببينيد.

 

مواد لازم براي تهيه ماسک صورت زيبايي و جوان کننده

 

نصف يک قاشق غذاخوري دارچين

نصف يک قاشق غذاخوري جوز هندي

1 قاشق غذاخوري عسل

1 قاشق آب ليمو تازه

 

عسل و دارچين

روش تهيه ماسک صورت عسل و دارچين

 

 طرز تهيه ماسک صورت عسل و دارچين خانگي

 

اين مواد را در يک ظرف با يکديگر مخلوط کرده. آن را به مدت 10 دقيقه روي پوست خود بگذاريد. ممکن است براي مدتي کوتاه احساس سوزش کنيد اما تحمل کنيد. صورتتان را با آب بشوييد و سپس روي پوستتان کرم خنک بزنيد. بعد از 5 دقيقه مي توانيد اثرات شگفت آور اين ماسک را بر پوست خود ببينيد.

 

نکته:

 

افرادي که از بيماري هاي پوستي رنج مي برند نبايد از اين ماسک صورت استفاده کنند زيرا ممکن است عسل موجب حساسيت و خارش در آن ها شود.