درست زندگی کنیدئ تا پوست زیبا داشته باشید .

به اندازه بخوابید

حتما 8 ساعت در طول شبانه روز استراحت داشته باشید .سعی کنید این استراحت از 11 شب شروع شود . و درتر نباشد . بیشتر خوابیدن باعث شادابی بیشتر پوست نمیشود . پس خودتان را گول نزنید و سحرخیز باشید . موقعه خواب روی صورت خود نخوابید زیرا مانع ترمیمپوست خود در شب میشوید .

 

دخانیات را کنار بگذارید

یک از دلایل پیری زودرس در پوست مصرف دخانیات است کسانی که از دخانیات و مشروبات الکلی استفاده میکند .پوستی غیر انعطاف پذیر و حساس دارندد . دخانیات باعث کم شدن آب بدن میشود .

 

از پوست بقیه نقات بدن خود نیز مراقبت کنید

معمولا افراد روی پوست صورت خود به شدت حساس اند و به پوست صورتشان میرسند اما به این توجه نمیکنند که پوست بقیه نقات بدن ممکن است سنشان را لو دهد . پس سعی کنید موقع خواب پوست بدنتان را مرطوب کننده های بدن چرب کید .

 

از ضد آفتاب استفاده کنید .

از ضد افتاب مخصوص پوست خود استفاده کنید تا کمنر در معرض اشعه های نور خورشید قرار بگیرید اشعه های نور خورشید باعث ایجاد سرطان پوست میشود .

کسانی که افتاب میگیرند با روغن های مخصوص بدن خود را چرب مبکنند کهع ویتامین dبه بدنشان برسد اما در برابر اشعهه های نور خورشید دچار سوختگی نشوند .

 

جوش ها و آکنه های پوست خود را نکنید

دست زدن به این ها باعث زیاد شدن آن هال میشود .و گاهی با کندن جوش ها جایشان برای همیشه روی صورتتان به شکل لک باقی میماند

 

سعی کنید روزی دو بار صورتتان را بشویید

زندگی شهری باعث میشود تا روزانه مقدار زیادی کثیفی روی پوستمان بنشید با شستن روزانه  از کثیفی ها از پوست پاک شده و روی پوست نمیماند .

 

میوه زیاد بخورید .