نکات طلایی مراقبت از پوست :

نکات طلایی مراقبت از پوست :

نوشیدن آب :

نوشیدن 8 لیوان آب را در روز فراموش نکنید .نوشیدن آب فواید بسیاری دارد که نه تنها برای پوست بلکه بارای سلامت تمام بدن اهمیت به سزایی دارد .زمانی متوجه مزایای نوشیدن آب میشوید که پوستتان شفافیت خود را به دست آورده و حال آبی که مینوشید منجر به جوان سازی مابقی اعضای داخلی بدنتان میشود .

ورزش کردن:

سعی کنید دو یا سه روز در هفته حتما ورزش کنید . طوری که عرق کنید با عرق کردن میتوانید پوستی شاداب داشته باشید .زیرا عرق تمام سموم بدن را از بین میبرد زمانی که پوستتان شاداب شد میتوانید به این نتیجه برسید که سم زدایی از بدنتان به  طور دقیق انجام شده است.

خوابیدن :

ساعات دقیق خوابتان را تنظیم کنید . خواب متظم بدنتان را شاداب میکند و حس خستگی را از بدنتان خارج میکند . حال اگر درست بخوابید و بدنتان خسته نباشد پوستتان شاداب میشود . اینتاثیر  را زمانی میتوانید دریابید که  به خوبی خوابیده ید و صبح که بیدار میشوید پوستتان برق میزند و زیبا به نظر میرسید

موادغذایی مصرفی :

مواد غذایی که مصرف میکنید از اهمیت فراوانی برخوردار است . سعی کنید دررژیم غذایی خود از سبزیجات فراوان استفاده کنید و سبزی را در تمام وعده های خود جای دهید . خوردن سبزیجات باعث تامین ویتامین های مورد نیاز برای جونسازی پوست میشود .