چند نکته درباره رنگ کردن موهای طبیعی

مرکز تخصصي موي الگانت(ارايه انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو

 

رنگ کردن بر اساس شرايطي که موها دارند ترتيب و اولويتي دارد مثلا زماني که موهاي طبيعي 

يعني رنگ نشده را ميخواهيد رنگ کنيد از پشت گردن و با دو سانت فاصله به ريشه رنگ را ميزنيد و بعد به ريشه ها چراکه ريشه ها دماي بالاتري را دارند و زودتر رنگ ميگيرند همينطور اگر موي دکلره شده داريم رنگ ساقه و ريشه را همزمان ميگزاريم و در زمانيکه ريشه گيري ميکنيم  يعني ريشه ها طبيعي اند يا تيره تر از ساقه ها يا رنگ جديدي ميگزاريم و همينطور رنگ ما روشن است اول ريشه را رنگ ميگزاريم و بعد ساقه ها را و درنهايت هم اگر رنگي که ميگزاريم تيره هست ريشه و ساقه را همزمان رنگ ميگزاريم.

 

-اگر موها مش شده اند يا دکلره دار هستند و ميخواهيم يکدست شوند اول کل موها را با رنگ شماره ? و اکسيدان ?درصد تيره ميکنيم و بعد از ?-? بار شستشو رنگ روشن ميگزاريم چراکه دکلره روي دکلره باعث سوختن موها ميشه.

 

-اگر ريشه ي شما روشنتر از ساقه ها شده ميتوانيد همان رنگ را با اکسيدان ضعيفتر و کمتر روي ريشه ها بگزاريد.


 

.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-اگر رنگتان تيره شده و روشنتر ميخواهيد بسته به درجه ي روشني که مدنظرتان است اگر کمي بازتر ميخواهيد ميتوانيد موها را دو دست با اکسيدان ?درصد و شامپو بشوريد و اگر روشنتر ميخواهيد يک پيمانه پودر دکلره و يک پيمانه شامپو و مقداري اکسيدان ?درصد را روي موها زده و ?-?? دقيقه ماساژ دهيد و بعد بشوريد و همان سري رنگ با شماره ي ? را بزنيد.

 

-اگر پايين موهايتان کمرنگ شدند ميتوانيد براي رنگ کردن از همان رنگ معمولي استفاده کنيد فقط براي نوک موها که داراي خلل هستند تا رنگ را در خود نگه دارد از يک درجه تيره تر با مقداري رنگ طلايي يا زرد که رنگ روشن به مو ميدهد استفاده کنيد.


.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-اگر انتهاي موهايتان رنگ نخواهد گرفت که معمولا به خاطر اينکه داراي منفذ و خلل هاي بسياري هستند و بايد قبل از گذاشتن رنگ اين منافذ از رنگ پر شوند . رنگ مورد نظرتان را و يا رنگ يک درجه تيره تر را انتخاب و بدون اکسيدان آن را بر روي نوک موهايتان بگذاريد. سپس موها راخشک کنيد. بعد رنگ ها را طبق معمول بر روي مو ها بگذاريد تا رنگ تثبيت شود.

-در تابستان رنگ موها ثابت نيستند چراکه تاثيرات مخرب خورشيد ، گرما و يا آب آنها را بي دوام خواهد کرد.

-وقتي موهايتان سبز شد؛ وقتي که يک رنگ با پايه هاي آبي ،به موي زرد و يا طلايي زده شود در نتيجه رنگ سبز مي شود. با جانشين کردن يک رنگ با پايه بنفش يا قرمز دار رنگ طبيعي تري خواهد داد.

.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-وقتي که بلوند قرمز روشن کمرنگ شده و تبديل به نارنجي مي شود مقدار کمي رنگ طلايي، قرمز براي هايلايت کردن اضافه کنيد.

.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-وقتي که موي فعلي تان از رنگي که انتخاب کرده ايد تيره تر است به يک دکلره کننده نياز داريم تا رنگ قبلي را به سطح و درجه برابر با رنگ انتخابي برساند و رنگ دلخواه بدست بيايد.

-وقتي که رنگ غالب مو سفيد است (بيشتر مو سفيد شده ) از جايي که سفيد ترين موها را دارد شروع کنيد و اول ريشه ها را رنگ بگزاريد و بعد ساقه ها را.

.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-مويي که سريعا در حال سفيد شدن است استفاده از رنگ هاي روشن تر رنگ مطلوب تري خواهد داد چرا که موهاي سفيدي که دوباره رشد کرده و با موهاي رنگ کرده مخلوط مي شوند کمتر مشخص مي شوند.

.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-موهاي سفيد مقاوم حاشيه سر ميتوانيد اول اين منطقه و اين موها بايد رنگ شوند و پس از اتمام رنگ کردن دوباره بايد رنگ شوند. احتمالا يک تون تيره تر بايد به اين ناحيه و موهايش زده شود.

.......انواع روشهاي ترميم مو و کاشت مو...........

-بعد از رنگ کردن موها حتما از شامپوهاي مخصوص موهاي رنگ شده استفاده کنيد.