رازهایی برای حالت دهی به مو

 
ترمیم مو کاشت مو الگانت مو پیوند مو
 
بعد از حمام، آب موها را به آرامی و با ملایمت با حوله بگیرید، سپس می‌توانید از سرم‌ها یا کرم‌های ضد وز استفاده کنید البته بهتر است موها را به چندین بخش قسمت کنید سپس سرم یا کرم را با نوک انگشتان‌تان از ساقه تا پایین موها بمالید، زمانی از سشوار استفاده کنید که موهای‌تان فقط کمی نم‌دار است. اگر وز موهای‌تان زیاد است می‌توانید علاوه بر موارد ذکر شده از یک ژل ملایم هم استفاده کنید.(ولی بهتر از همه روغن ارگان میباشد)
 
اگر قصد دارید برای آرایش موهای‌تان به آرایشگاه بروید، توجه کنید که آرایشگر در رابطه با آرایش موهای فر و وز تخصص داشته باشد چون احتمالا برای‌تان بسیار پیش آمده که بعد از رفتن به آرایشگاه نه تنها موهای‌تان زیباتر نشده بلکه وز زیادی هم پیدا کرده است.
 
بهتر است همیشه قد موهایتان روی شانه یا بلندتر باشد، خیلی موها را خرد نکنید، وقتی قد موهایتان بلند باشد وزن موها باعث می‌شود که موها کمتر پف کند. وقتی موها کوتاه باشد یا به‌اصطلاح عامیانه آنها را زیاد خرد کنید پف کردن مو یکی از مشکلات رایج‌تان می‌شود. به‌‌همین دلیل بد نیست از آرایشگرتان بخواهید که قد موهاییتان را وقتی خشک است کوتاه کند تا با توجه به فر موها قد آنها را خیلی کوتاه نکند (موهای فر وقتی خشک می‌شوند نسبت به زمانی که خیس و نم دار هستند بسیار کوتاه‌تر می‌شوند، بنابراین وقتی موهای خیس را کوتاه کنید بعد از خشک شدن بسیار کوتاه‌تر می‌شود تا حدی که شما اصلا انتظار ندارید.